Spirit Hotel Thermal Spa*****superior

 

2016 augusztusától a Spirit Hotel Thermal Spa***** szállodai online marketing feladatait látjuk el. Az online marketing kivitelezés tartozik feladataink közé, de az ezt megelőző online kampány tervezésben is aktívan részt veszünk a szállodával közösen gondolkodva. Nagyszerű csapattal dolgozunk közösen a szálloda sikereiért.

 

Főbb feladatok a napi szállodai online marketingben:


Adwords és Facebook kampányok

Kampányok menedzselése (a kivitelezést az egyik legprofibb magyarországi partnerrel közösen, a Growww Digital-al).


Analytics

Riportok készítése, folyamatos viselkedés elemzés. Munkánk során a számok tudják mutatni, mennyire jó amit csinálunk. Google Analytics-et és Swydo-t használunk.


Hírlevelek és eDM

Havi szinten több reszponzív eDM-et és hírlevél készítése, több nyelven. Az e-mail marketinghez MailerLite szoftvert használjuk.  A kiküldött levelek sikerességéről minden hónapban statisztika készül, figyelembe véve a megnyitási arányokat, átkattintási arányokat és a konverziós arányt.


Landing oldal

Kampányokhoz landing oldalak készülnek általunk, melyek a kampányok sikerességéhez nagyban hozzájárulnak. Landing oldal készítő szoftvert alkalmazunk, HTML és CSS alapokon, a best practice szerint. A landing oldalak teljesítményét is folyamatosan mérjük, teszteljük, a nagyobb konverziót érdekében. A szállodánál a Leadpeges.net landing készítő szoftvert használjuk, de az Instapage.com is nagyon ajánlott!


Viselkedés alapú kampányok

OptiMonk konverzió növelő szoftvert használunk egy-egy kampány erősítésére. Viselkedés alapú popup-okat készítünk, mikor és kinek, mi jelenjen meg.


Tartalommarketing

A közösségi média teljes mértékben Tamara által írt szövegekből áll. A szálloda Facebook oldalát és Instagram oldalát kezeljük napi szinten, de a Youtube, Pinterest, oldalak anyagait is mi készítjük.

 

“Szeretjük, ha a számok beszélnek, kerüljük a bullshit-et.”