Normark Hungary Zrt.
A Normark Hungary Zrt-vel már dolgoztunk korábban együtt egy projekten. (Rapala80). 2018 január elejétől pedig az online marketing folyamatokban dolgozunk együtt. A Normark Zrt. egy komplett online marketing stratégia megtervezésével és kivitelezésével bízott meg. Az organikus Facebook mellett, a Facebook hirdetési kampányokat is mi kezeljük. A stratégia része az e-mail marketing felépítése, üzemeltetése. Landing oldalakkal, inteligens pop up kampányokkal tesszük teljessé a folyamatokat.
A Normark az alábbi márkák hivatalos nagykereskedője Magyarországon: Rapala, Shimano, Storm, Blue Fox, VMC, Sufix, Dynamite Baits, Marttiini, PowerPro, Plano.
Online marketinget a cég eddig nem alkalmazott, így mindent az alapoknál kezdtünk. A facebook oldalon szuper tartalmakat publikáltak, de kevés emberhez jutottak el.
Főbb feladatok a napi online marketingben:
Facebook fizetett kampányok
Kampányokat tervezünk és kivitelezünk.
Az előre megadott KPI-ok minden hónapban a cél elérése.
Facebook oldalkezelés
Cél volt, hogy a fizetett hirdetések elérése mellet az organikus elérést is növeljük. Ez az új Facebook algoritmus miatt nagyobb kihívást jelent, de szerencsére a számok bizonyítanak.
Nyereményjátékok szervezése havi szinten. Az Facebook oldal rajingóinak számát 7 hónap alatt dupláztuk meg 5 773-ről.
Analytics
Riportok készítése, folyamatos viselkedés elemzés.
Hírlevelek és eDM
Elkezdtük az e-mail címek gyűjtését. A címeket szegmentálva gyűjtjük, az érdeklődési körnek megfelelően. A szegmenseknek megfelelő e-maileket készítünk, és küldünk ki. Minta a szegmentált feliratkoztatásra: fb.normark.hu/shimano-sedona-nyeremenyjatek Szoftverként a MailerLite-ot használom.
Landing oldal
Kampányokhoz készítek reszponzív landing oldalakat, melyek a kampányok sikerességéhez nagyban hozzájárulnak. Instapage.com landing oldal készítő szoftvert alkalmazok, HTML és CSS alapokon, a best practice szerint. A landing oldalak teljesítményét is folyamatosan mérjük, teszteljük, hogy lehet nagyobb konverziót érjük el.
Viselkedés alapú kampányok
OptiMonk kampányokat is alkalmazok egy-egy kampány erősítésére. Viselkedés alapú popup-okat állítok be, hogy mikor és kinek, mi jelenjen meg. Ennek a beállításait napi szinten ellenőrzöm, és állítgatom, finom hangolom. E-mail cím gyűjtésre már az első naptól nagy hangsúlyt fektetek az intelligens pop-up-okkal.
Szeretem, ha a számok beszélnek, és kerülöm a bullshit-et.